GENÇLİK RÜZGARLARI

Yine bir Türkan Şoray , Ediz Hun filmi ile karşınızdayım . Bir klasik gibi yönetmenliğini ve senaryo yazarlığını yine Nejat Saydam yapmış. Görüntü yönetmeni Melih Sertesen .

Film çocukluktan beri arkadaş olan iki insanın hayatını anlatıyor bunlar birbirlerine aşıklar ama öyle bir dostluk içinde kimse itiraf edemiyor sonra bir sürü de yanlış anlaşılma giriyor ortaya ayrılıyorlar seneler sonra tekrar karşılaşıyorlar.

Fiml ile ilgili söylenecek pek bir değişik yan bulamadım Türkan Şoray ‘ ın annesi kötü bir kadın olarak gösterilmiş şimdi bu tabiri kullandım ama kendime şaştım kötü kadın nedir yahu 🙂  neyse kız bu sebepten çok çekiyor bir şekilde amerikaya da gidiyor çocukta avrupaya oh mis valla neyse amerikadan bir de amerikan ailesiyle dönmesin mi hediyelik eşya misali ha ha amerikan aileyi oynayanların o zoraki türkçe ingilizce konuşmaları beni  kopardı .

Bir de her zaman ki gibi ikinci adam olmak zorunda niye ikinci adam olarak da süleyman turan oynuyor anlamıyorum çünkü o kadar şeker ki öyle acıyorum ki ona ikinci adam olmak yakışmıyor çok sevimli hele o teksaslı aksanını yapmaya çalışırken ne komik 🙂

Çok sevdim nidaları duyamayacaksınız benden sıradan bir türk filmi idi yalnız o şarkı çok güzeldi söylemeden geçemeyeceğim .

ah gençlik rüzgarı aşkımın baharı 

gençlik rüzgarı esti yazın baharı geçti 

bülbülün sesi bitti neredesin hatıralar 

meltem olup da sönmüş nerde gençlik rüzgarı 

About winpohu 'ca

http://inenglishpleasee.wordpress.com/ http://winpohu.wordpress.com/ http://winpohucahikayeler.wordpress.com/
Bu yazı Film içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

